תכנון ועיצוב משרדי מוקד שירות בעפולה

מוקד שירות לקוחות גדול ומצליח בעפולה ביקש לשפץ את משרדו הנוכחי.

בפגישתנו הראשונה במקום ביקשו הלקוחות לאחד שני חדרים כדי להגדיל את אזור שרות הלקוחות.

לאחר סיור במקום הבהרתי להם כי בראייה לטווח הרחוק, יחד עם רצונם להתרחב, התכנון הבסיסי של החלל אינו נכון כלל וכי על מנת ליצור להם מקום בו ניתן לגדול מבלי לעבור בזמן הקרוב, יש לחשוב בצורה רחבה יותר.

לאחר ישיבה ממושכת איתם על הגדרת היעדים, הרצונות והדרישות שלהם, הוחלט על מעבר למשרדים חדשים לגמרי. המשרדים החדשים הושכרו ברמת מעטפת בסופם תכננתי מוקד גדול, 2 משרדי מנכ"ל, חדר ישיבות מפואר ונוח, חדר טלמרקטינג וחדר הנה"ח.. כולם נכנסו בחלל של 180 מ"ר.

המוקד הותאם ל-38 עמדות והוא כולל 2 חדרי אחמ"שים, חדר טלמרקטינג תוכנן ל-7 עמדות.

בחדר ההמתנה ישנן 2 כורסאות שחורות וצבע הקיר מאחוריהן, אשר נצבע באפקט ערבה בטון, משתלב בצורה מושלמת. העציצים מוסיפים את נק' הצבע בחלל בו משלבים כל הצבעים יחדיו.

המטבח תוכנן בצמוד לכניסה, כך שעובדים ואורחים יוכלו לגשת אליו בקלות. בחרנו בצבע ארונות לבן עם חיפוי בצבע אפור כהה. המטבח מכיל ארונות אחסון ודלפק ישיבה מעץ עבור 4 אוכלים. הוא סגור על מנת למנוע ריחות ורעש.

מכיוון שאור טבעי הינו אלמנט חשוב מאוד עבורי, במיוחד במשרדים ומכיוון ששורת החלונות נמצאת רק בצד אחד של החלל, תכננתי כי חזיתות המשרדים תהיינה מזכוכיות כדי שנוכל לשמור על האור הטבעי גם במסדרון ובחדר הישיבות. נבחרו דלתות הזזה עם אלומיניום שחור. המסילות של דלתות ההזזה שקועות בריצוף ושומרות על קו נקי ואינן מפריעות לכניסה ויציאה מהחדר. לחדרי המנכ"ל הוספנו וילונות לבנים רכים, ע"מ שיוכלו לשמור על פרטיות מסוימת ועדיין לתת מעבר של אור לחלל הפנימי.

בתכנון החלל מחדש הוקצה מקום עבור פינת ישיבה והמתנה.

כעת החלל מזמין, נעים יותר, מתוכנן נכון ומאפשר לחברה להמשיך בקצב הגדילה שייעדה לעצמה.

לקביעת פגישה ומידע נוסף חייגו עכשיו או מלאו את הטופס

שם מלא
טלפון
דוא"ל
פרטים נוספים
Copyright © כל הזכויות שמורות לחגית שטילר
עיצוב פנים ומטבחים